Acasă Economic Programul RETIM pentru perioada sărbătorilor de iarnă în județul Timiș

Programul RETIM pentru perioada sărbătorilor de iarnă în județul Timiș

119
0

 

Timișoara, 20 decembrie 2024

Compania RETIM, lider în gestionarea deșeurilor din județul Timiș, anunță programul de lucru valabil în perioada sărbătorilor de iarnă pentru colectarea deșeurilor, birourile de relații clienți și centrele de colectare.

COLECTAREA DEȘEURILOR

Activitatea de colectare a deșeurilor menajere de la persoane fizice și agenți economici va continua fără întrerupere pe întreaga perioadă a sărbătorilor, asigurând continuitatea serviciului pentru toate zonele.

BIROURILE DE RELAȚII CLIENȚI ȘI CASIERII – TIMIȘOARA ȘI LUGOJ

Birourile RETIM vor funcționa astfel:

•Deschise:

•23, 27 și 30 decembrie 2024: 08:00 – 16:00

•24 și 31 decembrie 2024: 08:00 – 12:00

•3 ianuarie 2025: 08:00 – 16:00

•Închise:

•25 și 26 decembrie 2024: Sărbătoare legală „Crăciun”

•1, 2, 6 și 7 ianuarie 2025: Sărbători legale „Anul Nou” și „Bobotează”

Programul normal de lucru va fi reluat începând cu 8 ianuarie 2025, între orele 08:00 – 16:00.

CENTRELE DE COLECTARE A DEȘEURILOR DIN TIMIȘOARA

Centrele gestionate de RETIM vor avea următorul program:

•Deschise:

•23, 24, 27, 30 și 31 decembrie 2024

•3 ianuarie 2025

•Închise:

•25 și 26 decembrie 2024

•1, 2, 6 și 7 ianuarie 2025

Adrese și program:

1.Calea Torontalului, nr. 94 (L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00)

2.Calea Moșniței, nr. 2-4 (L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00)

3.Str. Avram Imbroane, nr. 70 (L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00)

4.Str. Ovidiu Cotruș, nr. 201 (L-V: 9:00-17:00, S: 8:00-16:00)

PLĂȚI ȘI CONTACT

RETIM recomandă utilizarea metodelor de plată electronice disponibile pe:

•Website: retim.ro

•Aplicația mobilă Pago

•Punctele de plată rapidă: PayPoint, Un-Doi, Self-Pay

Pentru sesizări legate de colectarea deșeurilor, clienții pot contacta RETIM prin:

•Call Center: +40 374 885 692 (L-V, 07:00-19:00)

•Email: timis@retim.ro

Compania RETIM mulțumește clienților și colaboratorilor pentru înțelegere și sprijin, asigurându-i de angajamentul de a menține servicii de calitate pe întreaga perioadă a sărbătorilor.

Articolul precedentREȚINUT PENTRU FURT ÎN SCOP DE FOLOSINȚĂ ȘI CONDUCERE FĂRĂ PERMIS
Articolul următorPrima ediție a Târgului de Crăciun de la Școala Gimnazială Șag – un succes de poveste!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.