Direcția de Evidență a Persoanelor vine în sprijinul cetățenilor cu drept de vot prin extinderea programului de lucru în acest weekend.
Astfel, instituția își adaptează temporar programul pentru a răspunde rapid solicitărilor privind înscrierea mențiunii stabilirii reședinței (viza de flotant).
🗳️ Program special de lucru:🗓️ Sâmbătă, 06.04.2024: 09:00 – 13:00🗓️ Duminică, 07.04.2024: 09:00 – 13:00
Actele de identitate depuse pentru înscrierea mențiunii privind stabilirea reședinței (viza de flotant) vor fi eliberate conform următorului program:
Pentru depunerile până la data de 04.04.2024: eliberare sâmbătă, 06.04.2024.
Pentru depunerile până la data de 05.04.2024: eliberare duminică, 07.04.2024.
De asemenea, vor fi eliberate și cărțile de identitate tipărite până la data de 05.04.2024, pentru cererile care au primit termen de eliberare 05.04.2024.
Cererile se depun fără programare.
🛈 Pentru informații suplimentare, cetățenii sunt invitați să contacteze Direcția de Evidență a Persoanelor la adresa de e-mail: evpers@primariatm.ro sau la numărul de telefon 0751999888.
Această inițiativă vine în contextul eforturilor de a asigura un proces electoral corect și accesibil pentru toți cetățenii, facilitând astfel exercitarea dreptului de vot în cadrul alegerilor locale din acest an.