Acasă Economic Campania „Eticheta Roșie”este o inițiativă desfășurată în parteneriat strâns între RETIM ȘI...

Campania „Eticheta Roșie”este o inițiativă desfășurată în parteneriat strâns între RETIM ȘI ADID TIMIȘ

294
0

Campania „Eticheta Roșie”este o inițiativă desfășurată în parteneriat strâns între RETIM ȘI ADID TIMIȘ

Ecologic Service S.A. și Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Deșeuri Timiș (ADID Timiș) are la bază un mesaj important: „Ferește-te de Eticheta Roșie! Colectează separat, neapărat”.
Oficialii RETIM au luat la control pubelele din zona Stadion – străzile Surorile Martir Caceu, Cerna și Someș.
Legislația națională impune reguli stricte și sancțiuni pentru colectarea
deșeurilor. Prin această campanie, RETIM dorește  să atragă atenția asupra consecințelor grave ale  nerespectării regulilor de colectare separată.
Acest demers are la bază Ordonanța de Urgență nr. 92/2021, care impune producătorilor și deținătorilor  de deșeuri obligația de a colecta separat și de a nu amesteca deșeurile menajere cu alte tipuri de deșeuri.
Articolul precedentUMFVBT a participat la Târgul Educațional din Grecia 2023
Articolul următorEl este unul dintre cei mai mincinoși primari din Timiș. Petru Filip primarul orașului Ciacova!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.